dag 01 – presentera mig själv

jahopp, mitt namn är sandra, går omvårdnadsprogramet.
Lever livet som jag själv vill. bryr mig inte ett skit om vad folk tycker om mig. jag tar på mig vad jag vill och säger vad jag vill. that´s it!
"I have a sister and she´s a total bitch" det brukar min syster sjunga för mig.
jag bor hemma med mamma, pappa, min underbara syster, min lilla cicco och 2 andra hundar. (storebror bor inte hemma)
jag har världens bästa vänner och livet är så gaaay!


jag och min vän fluga


Kommentarer
Postat av: yohanna

hallu snygggggggging! visste inte att du hade blogg, haha! coolt, fick upp dig på bloggtrafik.nu ;)

2011-12-03 @ 18:35:58
URL: http://yoyossecet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0