mys kanske

det roliga är att ni läser bloggen även att jag inte uppdaterar. vilket liv ni måste ha :)
aja, just nu känner jag att jag skulle behöva skriva av mig en massa, ibland behöver man det för att kunna gå vidare lättare, skulle vilja ha denna bloggen till detta men då skulle jag nog inte längre framstå som en bimbo längre, utan en fjortis. så jag tror jag av stå det.

I alla fall, min bebis är bäst och jag älskar när hon skickar en massa gulliga mejl till mig! LOVE
höstlovet har varit så jävla bra men det är ju inte slut än :P
Emelie, Jenny, Hag(g)berg, flatan och älskling när jag är med er glömmer jag allt och jag kan inget annat än le och leva livet!

Jag ska köpa en ny kamera, mina kameror går alltid sönder, hmm undra varför. Tänk att ha hela livet i ett fotoalbum! underbart!

nu ska jag gosa ner mig i min säng och bara drömma!


Kommentarer
Postat av: emmaa

du uppdaterar lika dåligt som din flickvän :( man klicka in varje dag men fan aldrig ngt nytt inlägg man ser :(

2010-11-04 @ 22:52:29
Postat av: Theoagnete

Perfect work!

2011-09-15 @ 06:55:22
URL: http://theoagnete.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0