shoooopping!

Vem älskar inte att shoppa?
Det konstiga är att jag har shoppat en jävla massa, men jag har lika mycket pengar kvar av lönen, som jag hade när jag fick den. hmm ;o
Här kommer endel av det:

Bild1: svart sjal, gina
.........grön sjal, vila
Bild2: halsduk,mössa och "handskar", gina
Bild3: underkläder, hm
Bild4: strumpor, hm
Bild5: tröja, hm
Bild6: hello kitty tofflor, (vet inte, fick dom av mamma men dom är från någon av dom nya skor butikerna på samarkand)

Sen har jag även skickat efterskor som jag hämtade ut i lördags. Både är från nelly!


så sjukt snygga och passar till allt.


det bästa med www.nelly.com är snabb leverans och bra priser!


Kommentarer
Postat av: jultoooomtteeeennnn

vad fan är det för helvetes jävla fula underkläder? tror inte någon vill se dig i de

2010-08-31 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0