nice juuh

Riktigt kul att se att det finns så mycket folk som läser bloggen efter inte ens en dag! tack :)
Idag har jag jobbar hela dagen och visat hela personalen ninas fyllo intalade meddelande till mig så hon vågar knappt gå till jobbet imorgon, det är kul att jävlas med folk :)
Imorgon blir det att jobba hela dagen igen och efter det drar jag hem till meliha och fixar lite saker.. mer får jag inte säga hihi för då gör jag bort mig.
Älsklingen ligger och sover så varför ska jag då sitta uppe och inte göra någonting? Nu ska jag då alltså lägga mig, förståt?

Tänk om tiden kunde ha stannat såhär:


vi är fina!


Kommentarer
Postat av: hanna

utan er finns det ingen gay värld

2010-08-13 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0