mysdag?

Bebisen har precis stuckit iväg på något möte som hon skulle på så nu kommer inte vi träffas förens på måndag och då bär det av på dom 7 haven. vem vet? ;p
Så idag ska jag vara duktig, jag ska plugga till körkortet, bada mina hundar, städa hela huset, gå ut och röra på fläsket och ha en liten "spa" behandling som min syster är bääääst på!
Jag är mammas och pappas lilla flicka, jag vet!
Hur ser eran dag ut?

Igår va det stan som sagt shoppade 2 skit snygga trosor en adapter och massa smycken! looove..
Träffade även emma, becca och ida en stund det va härligt!


emma och becca :)

jag och bebis


vi igen

/svaaampii


Kommentarer
Postat av: rebecca

ni är så fina <3

2010-08-13 @ 11:21:11
URL: http://rkfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0