hard work work nooot!

Igår va jag ledig, idag är jag ledig, imorgon är jag ledig och sen jobbar jag lördag, söndag och sen drar jag till cypern! paaaaniken om vad man ska ha med sig i resväskan har redan börjat, köpte en ny bikini till cypern, men den finns ingenstans, den är borta! paaaaaaaaaanik!
Så kan det vara!
Hur glad blir man inte när man kommer hem och så ligger det två stora kassar i sängen med kläder som mamma ha varit och shoppat, helt underbart så undrar vad man ska ta på sig idag?
Vädret är underbart så snart ska jag cykla ner till stan en runda och möta upp älsklingen och sen får vi se vad som händer och fötter!

     

puuusssss


Kommentarer
Postat av: polli

Du är myyycckkeeet söt måste jag säga!!!!!!!!!!!!!

2010-08-13 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0