back?

ojojoj, nu va det sjukt längesen jag va inne här på min gamla blogg. Ibland saknar man den lite och jag hat fått för mig efter många om och men att börja blogga igen. Om det blir seriöst eller inte det har jag ingen aning om men dte finns ju inte så många bloggar som är seriösa.

Helgen har varit hur bra som helst. dte har ju varit karloskardagarna och dom spenderades med gaygaygay friends och min lilla plutt såklart, folk man knappt känner som det ändå känns att man känner. det är knäppt!
bilder kommer senare, hihi!

Om en vecka har jag min sista jobb dag kvar och det är dagen innan älskling, syster och jag drar iväg till cypern! det ni fuckers.

   
plutten och jag

/svaaampii


Kommentarer
Postat av: linno

yeeeees!

2010-08-08 @ 16:29:06
Postat av: jennzoooooow

gaygagay friends hahaha LOVE YOU SANDRA <3

2010-08-10 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0