Lite om mig

heeej hooop igen, nu kanske man ska skriva lite om sig själv, så ni vet vem det är som sitter och skriver alla underbara inlägg som kommer ramla in i framtiden! ;)

Jag heter Sandra, men kallas för Svääämp. Jag har fått det smeknamnet för att jag tupperar håret så mycket (nej, jag har INTE svamp, haha) Och som ni kanske förstår nu, är det därför min blogg heter "svaaampii".
Efter sommaren ska jag börja andra året på omvårdnadsprogramet, på Teknikum. Jag hoppas på två lika bra år som det första var på gymnasiet.

När jag inte gå i skolan så dansar jag, umgås med mina underbara vänner, shoppa :)) ja, lever livet helt enkelt

Nu ska jag ut och göra världen osäker ;P

pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg verkar intressant och jag kommer följa den.:)

2009-06-17 @ 23:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0