helgen

Förlåt att jag har varit så off, men nu ska jag informera er lite om helgen.
I fredags åkte jag in till stan och träffade hilda och yaekoy, fixade lite dricka och sne stack vi hem till mig.
På kvällen hade vi vår egna lilla mys fest ;p chill sen somnade vi. SKÖÖÖNT!
På lördagen stack vi in till stan igen en stund för dom va tvugna att fixa cigg, sen drack dom själva och jag satt och kollade på, sen hände det en olycka och sen sov vi :)
Nu är dom och äter och kommer nog om en stund igen, inte en natt uten er tjejor :))))
Tack för en underbar helg och en sak till MAAADDE ÄLSKLING ÄR HEMMA I SVERIGE IGEN! <3333

Kommentarer
Postat av: du vet vem

olyckan .. :/ jag är ledsen för det, och det vet du !



i like yoooou <3

2009-06-29 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0