Grattis IA vännen <3

Jag får ju inte glömma bort att IAs hjärta faktiskt har slagit i 17 år idag,

Din och min vänskap är så bra, visst vi har haft våra dåliga dagar ibland, men när man tänker efter så är dte fan ingenting, vi har klarat allt tillsammans.
Jag glömmer aldrig när jag såg dig första gången i 3an, du satt där på en stol med din mamma och jag visste redan då att vi kommer dela skratt och tårar med varandra. Och jag hade ju faktiskt rätt, du har alltid hjälp mig när jag haft det jobbigt, som vänner ska göra, jag hjälper dig, vi finns här för varandra.
Du är fan i mig en av dom roligaste och underbaraste människor jag känner, min lilla fjolgroda!
hur känns dte att bli stucket av ett biiih? hahaha så jävla sjuk är du, bara du och jag som fattar, tur det kanske ;P
Det finns så mycket att skriva, men orden räcker inte till, du vet att jag älskar dig tjejen!

när solen skiner, skiner vi
jag ska alltid stå brevid
så hjärtat jag är din bästa vän
där du ramlar hjälper jag dig upp

Biiiiiiiiiiih, hjärta dig <333333

big kiss ;)


Kommentarer
Postat av: IA

åhh tack gulle :)

<33333

2009-06-30 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0