danmark

Igår blev det danmark med mamma, pappa och älskade syster, det va mys, hade gärna hellre varit hemma och festat, men jaaja, ibland måste man vara lite snäll. Har varit ganska hård mot päronen den sista tiden, men va fan..
Vi tog tåget till danmark klockan 8 fick sitta där i 3 timmar innan man va framme, så sjukt segt. Sen blev det lite shopping inte alls mycket, för jag mådde så jävla dåligt och i alla butiker va det så sjukt varmt, så jag häll på att dö kändes det som,! Hittade så sjukt snygga skor i zara butiken, men jag köpte inte dom ångrar det som fan nu, men usch vad danmark är tråkig egentligen, hatar deras språk fattar ju inte ett skit, hahaha sen alla som inte har något hem, äkliga kläder och inga pengar tycker så synd om dom, men dom har nog gjort något för att inte ha det heller.
Sen blev det att åka hem igen äntliigen, sommnade i tåget och har ett svagt minne om att jag, carro och emma plockade pant i danmark, PIINSAMT
Nu vet nu lite om hur min midsommarafton såg ut,
och grattis till mamma och pappa som har varit gifta i 21 år idag hurra hurra hurra hurra ;P

Mer bilder kommer senare, pussen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt.

2009-06-20 @ 12:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0