22 juni

Dagen började med att vänta på att hilda skulle vakna så man kunde planera fortsättningen av dagen lite, sen drog jag in till stan och träffade henne, vi gick och fjollade oss som vanligt,  stek med brunsås på :)
Träffade Lukas och Philip och hängde med dom till BGs för dom skulle träna med sit band? Ni va grymaaa :D
Jag shoppade lite, bilder kommer imorgon (jag älskar rosa!)
Senare skulle vi gå till sjön och möta emzi och gabi, men där tog dte stopp träffade fia och hon berättade att det hade hänt en olycka med en som skulle ta självmord och en som blödde i huvudet och allt va dte va, fattade inte såp mkt, men ring Fia och ni vill veta mer,
En sak till, jag och Hilda hittade tuggummin som du kan få fia, visst är va söta?
Sen stack jag hem vid tio och nu sitter jag här vid datorn halv död och vill bara veta hur mycket minne jag kommer ha kvar om 1 år?

Godnatt på er <3

Om11 månader är det feeeest

Dagens outfit:


thaa band ;P



Kommentarer
Postat av: louise

haha det är ju philip ju:P

2009-06-23 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0