vilken dag

herregud säger jag bara, dagen började med att man träffade the skater från jönköping, och sen stack dom och då träffade man Yaekoy :) Hon va rätt nere, men sen blev det lite skit hit och dit, som hon älskar och den blev att man hamnade hos polisen.
Det va fan inte det roligaste, men jag kunde inte hålla käften mot poliserna, så jag bah: ska ni hem till mig med eller, face to face :) så jävla kul, klick på det.
Poliserna frågade om jag hade legg, jag bah nej (fast det hade jag)  sen skulle dom köra hem mig bara för att jag inte hade legg men då sa jag att jag hade, haha så jävla pinsamt. Sen kom Yaekoy och jag blev så jävla glad, men jag fick inte gå fram till henne, fy fan va poliserna är cp :S dom tog alla våra mobiler också, fy fan men dom fick vi tillbaka som tur väl är (:

mkt mkt mkt pinsamt som hände idag, men kul va det fan :D

nu ska jag packa sönder, wiihoooo,

I miss you
puss på dig


Kommentarer
Postat av: Göööthberg

wtf . ;O

det här måååste jag höra duuu !!

2009-07-16 @ 20:21:10
URL: http://lgothberg.blogg.se/
Postat av: en gos

im gonna miss you too ! <3



pusspusspuss på dig <3

2009-07-16 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0