saknaden av dig

det första du gjorde va att hålla mig i handen och det sista jag gjorde va att hålla dig i handen
du va så vacker när du föddes och lika vacker när du dog
det sista jag sa va att du kommer alltid leva i mitt hjärta, jag glömmer dig aldrig och jag kommer alltid älskar dig!
Ett finare avslut kunde det inte bli det va så lugnt och du va så fin
Här står jag utan dig, trodde inte det skulle hända, du hade så mycket kvar att ge.
Det går inte en dag att jag inte tänker på dig, när jag kollar upp mot himlen så ser jag dig sitta där uppe och ler och vinka ner.
Jag vet att du vakar över mig, men jag ville ju bara ha kvar dig, varför just dig, du som va så underbar och bara ville alla väl, världen är så orättviss
Jag va med dig in i ditt sista andetag.
Jag lever för dig, jag kommer alltid minnas dig som den bäste, fanns ingen som dig. Du kommer alltid finnas i mig.
allt med dig är obeskrivligt, jag saknar dig


Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar

älskade du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0