uppdatering om hickies födelsedag

Först kom Hilda hit och väckte mig, tur dte kanske så fixade vi oss och gjorde lite skit. sen tog vi bussen till stan och träffade Yaekoy och lite folk. Sen va det bara att vänta tills klockan blev 6 för då slutar carro, och då åkte vi hem till henne så kom geten, sjuka som vi är så gick vi till city gross och hade lite kundvagnrace, haha sen gick vi till max och åt lite sedan blev det stan igen :))
Väldigt lyckad dag tycker jag, hoppas hickie fick en bra dag,


1. jag innan sminket är klart. 2. jag och Hickie :)  3. I väntan på carro och geten. 
 

              


        Jag i kundvagnracet              Yaekoy och carrro :)
 
       


hjärta dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0