stan

Vaknade skit tidigt idag, klockan 8 för man skulle väcka höghuset, somnade om till 9 skönt det, sne blev det att fixa fixa fixa, drog in till stan med syrran, träffade Yaekoy och hildaaa :))
Alltid lika skoj, hahaha träffar som vanligt an massa folk, som tex CAAAARROO :) att se dig lyckliiig igen gör en glad.
Köpte en dooose tröja på bik bok som jag har kollat på länge och nu kunde jag inte gå förbi den mer, den kanske se full ut, men det är skit fin och härlig, det sa dom flesta iaf.

tack Yaekoy för att du räddade mig från alkisen, va livrädd för han fan, du kunde fan fått stryk, men din charm fångar alla ;P hehe

(IA tyckte jag lätt som en präst när jag sa att "livet är långt och då är det mesta också det"! haha du är ju knass, <3


Yaekoy, jag och hilda ;P



vi igen och dose tröjan som jag köpte, den är myyys




jag har haft en bra dag, hoppas ni andra också ha haft det, vännerna ni är brabrabra!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0