sola är livet och jag älskar mamma

Nu har jag varit och solat med mamma och varit på kyrkogården och hälsat på farfar pch morfar, saknaden av er är enorm. Tänk själv när man ligger där på en kyrkogård, undra vilka som kommer och vissar att dom saknar en, jaa det är en fråga som man aldrig kommer få ett svar på som mkt annat.

Nu ska jag snart iaf träna ha inte gjort det än, det är så jävla tråkigt att träna själv, syster ha becka här, så hon vill inte :/
aja,

Hoppas att alla ha haft en bra dag (((:
pusss

siiis:



Kommentarer
Postat av: en gos

om du dör innan mig, vilket jag inte tror men ja, om du gör det kommer jag gå till din grav varje dag. jag kommer vara med dig där, lika många timmar som jag vanligtvis är med dig här på jorden.



jag älskar dig bästa vän <3

2009-07-10 @ 00:58:30
Postat av: en gos

om du dör innan mig, vilket jag inte tror men ja, om du gör det kommer jag gå till din grav varje dag. jag kommer vara med dig där, lika många timmar som jag vanligtvis är med dig här på jorden.



jag älskar dig bästa vän <3

2009-07-10 @ 01:00:08
Postat av: mads.

Dör du innan mig kommer jag besöka dig vid din grav. Gåendes med min rollator och lägga rosor varje dag. För du kommer alltid att vara min vän, glöm aldrig det! <3

2009-07-10 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0