skratt och tårar

den här dagen har då som fattat beståt av skratt och tårar.
Vet inte vad som har hänt med mig, men så fort jag kommer hem på kvällen så blir jag bara ledsen och tänker på en massa. Men det är jag det kanske sandra här.
Godnatt från lippsillen



Carro, du får inte må som du gör, jag förstår att du gör det, men det blir bara jobbigt.
Du har klarat dig hitt och då kommer du klara hela livet, du har gått igenom en väldigt mycket och själv hade jag nog inte klarat det, men du är en sjukt stark människa.
Jag visste inte att du va en sån här människa innan jag lärde känna dig, du bryr dig om alla, du vill alla väll, du snackar inte skit. du är så bra på alla sätt och viss.
Och när du kränker ner dig själv så blir jag så ledsen, som du kanske såg idag. Du fattar nog inte själv hur bra du är. Alla är speciella, men du är mkt mkt mkt speciell.
Jag är rädd om dig så gör inget dumt älskade vän!
Jag älskar dig och finns alltid för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0