sandra vem är jag?

Nu har jag pratat med madde, hickie och Yaekoy och allt känns mycket bättre :)
Tack för att ni finns era jävlar om jag bara kunde visa hur mycket ni betyder för mig.
Tror snart att jag ska sova är så sjukt trött efter en helg i stockholm imorogon blir det även jobbis som sagt.
Asså aldrig att jag har varit utan mina vänner såhär länge, dte är helt sjukt, det känns som man blir en helt annan människa som typ är inne i en depresion hela tiden.
Nu ska jag börja mitt nya liv? vad tycker ni om det? jag tycker det låter helt fantastiskt.
Jag ska hitta vilken människa jag verkligen är, sluta bry mig om vad folk säger och tycker, dte kommer bli svårt, för ni som verkligen känner mig vet hur jag är, (tyvärr kanske)
Jag tror endel folk känner mig mer än vad jag själv gör, som tex madde.
ha en bra kväll allesammans, nu ska jag vara glad för första gången idag typ :)

pussss till alla älsklingar


Hoppas alla läser gosarna.devote.se

bilden ger minnen från i sommras


Kärlek till dig

Kommentarer
Postat av: madde

Åh sandra vad man blir glad av att läsa detta!

Du är bäst, det vet du innerst inne!

Jag känner dig utan och innan, ut och in och in och ut. Bak och fram, och upp o ner.

Bilder väcker minnen, och minnen väcker känslor!

älskar dig <3

2009-07-19 @ 21:20:50
Postat av: Matilda

Fin bild är de ifrån sommaras :) <3

2009-07-20 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0