sämst på att uppdatera

anledningen till att jag inte ha varit så aktiv nu det senaste är för jag ha gjort sönder sladden till datorn, så jag få låna min underbara brors sladd :) hihi

I måndags så jobbade jag till halv 2, sen skulle jag och syrran dra in till stan så stog vi och väntade på bussen och dne kom aldrig, jag bah va fan och sen ser jag att bussen bara går vintertid, då va det bara att vänta på nästa buss (:
Sen när jag va i stan träffade jag som vanligt hilda och Yaekoy. Hilda och jag köpte nya brädor, min är fettast tycker jag iaf.
Sen blev det allsång och där träffade man som vanligt saknade människor.
Sen åkte vi hem till mig, som här och idag har vi bara chillat i stan och träffat CAAAAARROOOO ;))) <333


Nu ska jag ut med min älskade bräda med syrran :)

osv, inget löshår (: hihi

     

Hickie och Yaekoy (:
   


I love you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0