myys

Stan va mys, träffade endel folk, men tråkmånsarna tilda och madde orkade inte komma :/
Det blev inte så mkt allsång, reget förstörde allting, så det blev att springa till stationen med blöta leo bla, sen åkte man hem mys ända in i det sista :))  bilder kommer imorogn
Nu sitter jag här hemma på systers dator, min sladd till datorn är sönder, så jävla arg blir jag säg någon gång jag har tur i livet? ;P

Har till och med hunnit träna, så nu kommer jag sova gott hoppas ni också kommer göra det.

hjärta dig


funderar på att färga håret så ((((:



jag är snygg / Yaekoy


Kommentarer
Postat av: Madde

Det var en jävla tur att inte Tilda & jag kom i allt regn ;)

Färga håret grått ?:S:S

PUSSS <3

2009-07-07 @ 10:53:22
Postat av: tildaa

sorry att vi inte kom. :) få bli nästa gång puss <3

2009-07-08 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0