HEM LJUVA HEM!

Äntligen hemma, känns ganska bra faktiskt, men ändå inte för jag kan ju ändå inte träffa dom som jag vill träffa imorogn blir det att jobba i 4 veckor, wihoo
Resan hem från stockholm va ett rent helvete, mer behöver jag inte säga.
Är jag verkligen så jävla värdelös som ni försäker få mig att tro?
Det ni säger gör mig så jävla ledsen, hoppas ni fattar det.
Önskar man kunde va döv när ni sa all skit, så man slapp höra det.
Jag orkar snart inte mer, alla har sina dåliga perioder och jag har min nu, fatta då elle?

Jag vill bara dö för 2 år coh vakna upp i bulgarien med yaekoy och carro, hur underbart hade inte det varit och bara slippa allt.!
Ja, jag tycker synd om mig själv, låt mig göra det, tack!



Systers grymt fina teckning som hon gjorde påväg hem som fick mig att skratta, tack :)



tack och adjö jag saknar madde!

Kommentarer
Postat av: micka

fett fin är den ju :)) HAHAH!

2009-07-19 @ 19:00:42
Postat av: madde

Och jag saknar dig!

2009-07-19 @ 19:28:21
Postat av: Anonym

jag känner fan samma ibland med.

2009-07-19 @ 21:27:43
Postat av: sara

de va från mig :P

2009-07-19 @ 21:28:27
URL: http://saarah92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0