hejsan hoppsan

Idag har jag jobbat igen, började 7 och slutade 4, det gick faktiskt ganska fort. Sen kom man hem snackade lite med folk, alltid mys. Sen stack jag in till stan och hämtade syster och så solade jag såklart.
Haha sen va vi inne på IAs matbutik maxi, (malin,sara kommer ni ihåg hennes tjatt och maxi?)
Där låg det ett bananskal som syster ramlade på och jag gjorde bort mig.
Det stog någonting på en tidning om BB och jah bah: BB = barnblöja och tror ni inte dte är en bebis framför mig då? piiiisnamt!

Imorgon är jag ledig från jobbis wiihoo :)))) <3

hjärta dig


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha jag kommer ihåg!!

2009-07-22 @ 15:26:36
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: IAAA

hahah :D maxi (L)

2009-07-22 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0