grattis syster!

Nu fyller du redan 14 år och jag glömmer aldrig när du föddes och jag åkte in till sjukhuset för att hälsa på min syster som kom till i världen, jag va så glad, kommer till och med ihåg vad jag hade på mig och du va så söt och det är du fortfarande.
VIlka minnen man har med dig, trots att mitt minne är skit så glömmer jag dom aldrig.
Kommer du ihåg när du va bara några år gammal och du hade fått en ny cykel, jag fick inte prova den så då blev jag så arg att jag slängde av dig från cykel och du ramlade så du hade sår överallt och så började jag gråta för jag kände mig så dum, då va till och med jag starkare än dig, vilket jag inte är längre.
Kan inte skriva alla minne som jag har med dig, men detta va 2 iaf.
Och en sak till som jag aldrig glömmer är din ajävla miner som du gör hela tiden, man kan ju bara inte hålla sig för skratt. Du är så jävla söööt så det finns inte.
Jag vet inte hur mycket jag ska göra för att du ska förstå att jag älskar dig så jävla mycket!
Det är därför jag gör allt för dig, tror fan jag är för snäll för dig.

Hoppas iaf att du får en fortsatt bra födelsedag min fjortis!

D
u betyder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0