bilder från tildasdag

Efter klockan 7 igår så va alla tjejer samlade, då åt vi, efter det började endel supa, jag säger bara amanda för det behövs nog inte mer. Sen blev det tårta gott gott got och sen efter halv 10 så drog alla utom jag och paul till micke, för jag sväntade med paul som ska till stockholm idag, när hon hade åkt så skulle jag till micke, med mitt minne, så är dte inte lätt att komma ihåg saker, så jag cyklade ju lite fel som sagt, men till slut va jag framme :) stannade där i kanske 10 min för sen cyklade jag, louise och madde till teleborg, jag hängde med madde hem en stund, det va mys och louise drog till simon, grattis till er som har 1 år idag :D
och sen åkte jag hem och nu sitter jag här och kollar på bilderna från igår.

louise, jag, madde, paul, tilda, emma, emma och ellinor :D (nora saknas på bilden)


paul och nora



madde är bra hon



tilda och den goda tårtan



tack för en underbar dag


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så mykcet för igår. Fina bilder också :) <3

puss <3

2009-07-26 @ 15:29:15
Postat av: louise

naw tack sandra:)<3

2009-07-27 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0