babe!

Nu har man då precis vaknat, är halv död idag känns det som, drömde att hela mitt liv va ett jävla skämt, så vaknar man och vet inte om man lever eller inte, helt sjukt.
Ajam kollar en massa bilder på dator och hittar en del på IA, och då kommer jag på hur jävla mkt jag saknar digh, har inte träffat dig på 1 månad det är helt sjukt, och snart ska du flytta och allt, hur fan ska detta gå?
Jag har inte fått se dig le, höra din röst och sminket och kammen, det är hemst, även om det inte låter så hemskt.
Snart tar jag fan cykeln och cyklar och hämtar dig, men faaan jag har ju ingen cykel. vem har snott min cykel?
hoppas du fattar nu att jag saknar dig så mkt att du kanske kan komma hem nu?
bigg kiss babe


IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0